fredag 22. august 2008

Heisann!

Laptopen min er i koma og i ferd med å gjenopplives på et pc-sykehuset til elprice, så jeg skriver fra Bjarne Fredrik sin nå. 

Siden sist har ting skjedd. Sommerferien er over, intervjuing og spørreundersøkelser er i full gang igjen, undersøkelsen min er over og jeg har blit forfremmet til supervisor, samtidig som jeg også intervjuer litt i ny og ne. Jay for me!

Skal se om jeg kanskje kan få til å oppdatere litt oftere og bedre når laptopen våkner opp igjen... snart... håper jeg.

3 kommentarer:

  1. Jay for deg. Og buhu for lap topen din

    SvarSlett
  2. Takker!

    Heldigvis er laptopen tilbake nå. Har fått nytt VPN-kort og fot biosen oppdatert, hva nå enn det betyr.

    Den virker ihvertfall glad og fornøyd, så da er alt fint.

    SvarSlett
  3. Godt nokon skjønnar det der, for eg gjer det ikkje...

    SvarSlett