tirsdag 27. november 2007

Oi. Glemte bloggen min.

Jeg pleier å si at hukommelsen ikke lenger er som den var. Alderen gjør jo sitt, som dere vet. Men fremdeles har jeg et stykke igjen før hukommelsen mion kan kvalifiseres som god. Så joda, jeg glemte bloggen min en stund.

Så, hva har skjedd i universet til Erling? Ikke stort, egentlig. Skole, musikk, tegneserier, oppgaver... Jeg har vært i observasjonspraksis som menighetspedagog og... vel, der har du det egentlig. Noen spurte meg tidligere om hvor man kan få informasjon om historier og striper i tegneserier som kna brukes i kristne sammenhenger. Det finnes jo mange gode øyeblikk i både Spider-man og X-men som kan brukes, men det er ofte langt mellom. Fra nå av skal jeg se om jeg ikke greier å skrive noe hvis jeg finner noe av interresse. I mellomtiden kan dere lese gjennom arkivene til www.sinfest.net

Jeg vet at det er mange som ikke helt takler å lese serier på verdsveven, så jeg velger også å opplyse om at sinfest er samlet i foreløpig tre bøker som kan kjøpes på www.amazon.com, på Outland, Avalon eller Tornsmo. Med dollarkursen sånn som den er i dag vil jeg selvsagt anbefale førstnevte foran de noe overprisede men like fullt geniale butikkene, men det gjør man jo som man vil med.

1 kommentar:

  1. Trur kanskje du har glømt bloggen din igjen erling... tenkte bere eg sku opplysa deg...

    SvarSlett