mandag 20. oktober 2008

Lang tid, null post, mye liv

Det skjer ting! 

Jobber fremdeles på Respons, og verdensøkonomien ser ut til å ha blitt utrolig syk, men fremdeles. Her er en liten liste over nevneverdige ting jeg har gjort den siste tiden:

Jeg har sett Mamma Mia på kino. Den var mye bedre og langt mer underholdende enn jeg hadde trodd på forhånd.

Jeg fant ut at laptopen min defragmenteres av seg selv hver uke.

Jeg har sett Hackers på en stor LCD-skjerm.

Jeg har sett Cats på en mye mindre, men fremdeles ikke helt liten klassisk TV-skjerm. 

Jeg har spist vegetarisk taco for første gang. 

Jeg har spist utehamburger for første gang siden "the texaco-incident" i -05

Jeg har vært på Vilvite-senteret og sett masse utrolig kule ting. 

Jeg har vært på fretex og funnet meg en lilla skjorte som passet meg perfekt og som så mye bedre ut enn den jeg hadde lyst på dagen før som kostet 600kr mer. 

Jeg har gjort alt over sammen med kjæresten min Inga, som er ei utrolig pen, hyggelig, talentfull, snill, flink, engasjert og spesiell jente.

Og jeg har for første gang vært på en interiørbutikk fordi jeg følte for det. Sengesettene og håndklærne jeg kjøpte er riktignok sorte, men jeg føler det er en slags begynnelse på voksenhet.

4 kommentarer:

  1. Gratulerar med vaksenlivet.. Og med kjærasten - og til kjærasten, for den del :-)
    Gler meg til onsdag!

    SvarSlett
  2. vegetarisk taco? lilla skjorte? interiørbutikk?

    kva skjer med verden???

    SvarSlett
  3. Ingen fare. Jeg er fremdeles meg.

    Tusen takk, Mari ^_^ Ikke lenge igjen nå.

    SvarSlett