søndag 13. september 2009

Beatles Rock Band

I går kveld samla vi oss i the Cavern, John, George, Ringo og jeg. Vi spilte for en fullsatt sal, og jeg bare visste det med en gang. Dette var riktig. Veldig riktig. Vi hadde på en måte en energi oss i mellom. Kjemien stemte. Senere dro vi videre til Ed Sullivan. Vi spilte inn plate i Abbey Road, og for forundrede forbipasserende under takkonserten vår. Vi hadde det gøy. Mellom sangene snakket vi litt. John hadde alltid en eller annen kommentar på lur.

I går fikk jeg prøvd Beatles Rock Band! Tjerand hadde nettopp kjøpt spillet, og spilte gitaren, Andre gjorde en tålelig bra Ringo på trommer, Jan Øyvind hadde groove på bass, og jeg? Vel noen måtte jo ta seg av vokalen også ^_^

Det var gøy, og helt klart et Beatles-spill mer enn et Rock band-spill. Sang-listen var langt fra komplett selvsagt, men det var nok der til å holde på lenge. Høy underholdningsverdi. Og for de mer interesserte var det lydklipp mellom av varierende typer. man følte virkelig at man var i studio når noen, jeg tror det var John, forklarte hvordan et bestemt parti skulle spilles.

Vi spilte fra rundt 17:00 til 01:00 lørdag kveld. Jeg er fremdeles hes i stemmen.

3 kommentarer:

  1. Eg er einig med Liv! For ein gongs skuld vil eg og prøva eit spel som har med fjernsyn eller data eller noko som helst teknisk å gjera... Det er jo Beatles!

    SvarSlett
  2. I morga blir det ny runde! ^_^

    SvarSlett