lørdag 3. januar 2009

Godt nyttår, og gode nyttårsforsett

Tenkt mye på dette, og funnet ut at i løpet av år 2009 vil jeg gjøre følgende, i noe tilfeldig vanskelighetsgrad:

- Kjøpe klær. (Jeg garanterer at jeg iløpet av år 2009 vil kjøpe klær. Minst en gang.)
- Trene. (Jeg ser for meg at jeg kommer til å gå ganske mye i 2009. Frem og tilbake til jobb, f.eks.)
- Spise sunnere. (Det burde være forholdsvis enkelt. Så får jeg heller definere hva jeg skal spise "sunnere enn" senere.)
- Kun kjøpe snop og brus på lørdager. (Det blir vanskelig å rasjonere, men hvis jeg kjøper nok, holder det sikkert i syv dager.)
- Planlegge innkjøpene mine bedre. (Og unngå å dra med seg hele butikken med unntak av den ene vesle saken du gikk ut for å kjøpe? Galskap! Men greit, hvis du insisterer.)
- Lage mer av maten min selv (Frossenpizza i ovnen teller visst ikke, så jeg får begynne å bli kreativ. Lurer på om det teller hvis jeg legger på litt ekstra ost og løk?)


Det burde holde for i år tror jeg. Man skal jo ikke overdrive heller. Hvem vet, kanskje jeg klarer å holde dem uten å måtte ty til ferdiglagde smutthull også?

1 kommentar:

  1. Det er godt du har lagt inn nokre snøggvegar, og formulerar deg som det er verre enn det er (eller kanskje det å kjøpa snop berre laurdagar ikkje er berre lett - men eg vil tru det er lettare enn å berre eta på laurdagar, som eg vurderte) (men det har allereie sprukke, so det giddar eg ikkje...)
    Lukke til i det nye året!

    SvarSlett